Saturday, December 4, 2010

the best dayy :D

wehhh , mai cekk nak bgtaw kat akuhngpa sumaa mehh . hari nehh best gila kot . seriously I said .oh , i miss the moment very much . hope can hve this SWEET MEMORY next time :D to sesiapa which din't OUTING today , I think you all terlepas the sweet MEMORABLE MEMORY . ohh God , thanks for the gift , You give me the best friend ever , Normiza Nazifa , Aiza Halim , Azie Rahman , Anis Neili , Hazirah Othman , Edayu Baharom , Izzati Hanis , Najihah , Nasihah , Mimi , Liyana , Awin , Nabilah , Alwani , Hamizah , Sabarina , Alia , Syifa , Faezahh and Afiqah :) i miss all of you . when we all want to meet together like before ? SUMPAHH i miss to have a lot of fun together-gether :D wehh , aiza , miza , naili , miza and azie , bila maww outing lagi . heyy , aku nak letak pic KAWAN BAIK aku nehh . nahh seketoi seketoi : enjoy yaww !


 NORMIZA NAZIFA , aku punya gendutt


 NORAZIMALIZA , my tinggi


ANIS NAILI , my baby gurll 


 AIZA AMIRA , my punkk


 HAZIRAH OTHMAN , my little boo


IZZATI HANIS , my princess
bolehh teraaa tuh ? HAHA !