Thursday, December 2, 2010

budak kelas aku !

Apa habaq ? dah menyorok belomm ? HEHE :) *menyorok adalah prkataan KEDAH yang aku baru blajaq daritok* kita nehh ckp ja org kedah , tapi ada sesetengah prkataan kedah pun taktau ! terokk betoi :P haha . heyy , trsimpang dari tajuk . hari neh ,saat neh , waktu neh , minit neh , aku nak berstory-mory dgn hngpa semua pasai budakk kelas aku . BUDAK 3K3 :D wahh , aku bngga mnjadi sbhagian drpda kelas tuhh . bngga SIOTT !  budak kelas aku mmg sempoi , happening , gila-gila , sporting habehh ahh ! hngpa msti tak caya aku jadi MONITOR CLASS kann ? haha ! heyy , sekarang eta pasai assistant aku plakk . nama dia NUR EDAYU BAHAROM .dia nehh lawakk giloooo , ada time dia badmood kelaih aku ketaq lutut habeh . dia nehh comey , puteh tuhh dapat pakwe ponn hnsem jugakk :) kelaih aku ada sorang ja prefect , nama diaa aiza halimm ! ahh , dia neh toksah dok ceta , hngaq nak mampoihh ! takpadan ngan pngwas *sedaq diri lah wehh* hehe . series dia tak mcm pngawas yg lain . klaw hngpa takenai dia , msti hngpa akan dia neh sombong :D act , dia tak pun . haaa , aku ada bnyak bestiee , tp yang paling aku rapat MIZA ! haaa , aku sayang dia gila vavi ahh , then , aku rapat ngan hazirah , anis neili dann satu kelas aku ahh .aku akan sedia kan gmbaq . nahh tengokk nehh :



 bergambar bersama CEKGU ARIS !


 nehh geng aku dalam kelas ! aku sayng hngpa padat wehh !


 haaa ,neh lah aiza , yg tak mcm prefect !


 haha , bestie akuu !

budakk kelas aku , klas kmey hnya mngandungi 21 makhlukk saja, hehe :)